JaVale McGee's Twitter

   TweetHoop.com > Washington Wizards > JaVale McGee

Followers: 15,334
Verified: Yes
JaVale McGee - [email protected] SINCE U GOT THEM ON ALREADY! http://t.co/3BbIbNTB5j
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 IM CHILLIN LOOKIN FORWARD TO THIS WEEK AHEAD. http://t.co/pRrX0M8yXl
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 HOW SHAQ FIT IN THAT OTHER CAR THIS TOO SMALL FOR ME https://t.co/rX1773mIeZ
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 @spenserharrison @WhatTheFFacts U JUST SENT ME THE PROOF 😆
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 JUST SEEN SOMEBODY THAT LOOKS LIKE THE RAPE SLOTH
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 IF U HATIN U JUST NEED SOME…
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: can't date black girls then RT @JaValeMcGee34 IF SHE CAN'T GET HER HAIR WET I AINT TALKIN TO HER!”NOT TRU
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 IF SHE CAN'T GET HER HAIR WET I AINT TALKIN TO HER!
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: @JaValeMcGee34 I just saw you at the apple store lol.”ME2
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: Thunder too loud. Pissin me off and crap”U SOUND SO MAD GRRRR
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: With Javale McGee and Jordan Hamilton of the Denver Nuggets http://t.co/k1iqqjrugm”HAHAHAHAHAHAHAHAH @J_Goin_HAM
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: I hate men that aren't strong like WTF yo!!!”LOL
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: How many of you have been to a pool party in Vegas? Are men dunking females in the water? I need answers..”NO ONE REALLY SWIMS
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] IF I HAD A BIG SIS... I wish it was @CTzGlam SMH
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: @JaValeMcGee34 shouldn't you be asleep?”Y?
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] HOMELESS PEOPKE IN CALI LIVIN THE LIFE… http://t.co/qNQl6zbWFi
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: How was After Earth?”I AM LEGEND FOR JADEN
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: I want some cheesecake from cheesecake factoy”I WANNA BURGER FROM BURGER KING!
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 @Usher SHWAGGED YALL UOENO IT... Lol
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 HEELS*
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 LADIES: IF U WANNA LOOK GOOD IN HILLS AND A DRESS U GOTTA WORKOUT IN HILLS AND A DRESS! http://t.co/Tt64qXxiUh
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: I need a new tv series? Any ideas? Can't decide what to go for”COMMUNITY OR PARK AND RECREATION
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] WOW JUST SEEN A SPAM COMMERCIAL! SPAM STILL POPPIN?
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: Sometimes you gotta hit life back... #ImAButtahead #CuzIBoycottedTheBarber #MillionDollaBody… http://t.co/2dl3TZLY6G”#PICSGIRLSTAKE
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] IF U LIVE WIT YO MAMA YOU SHOULDN'T OWN ANY GUCCI OR LOUIE!
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] SOME OF YALL GOT IPHONES AND DONT KNO ALL OF THE APPS AND OPTIONS SMH
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] JUST SERN A GROWN MAN SMELL ANOTHER GROWN MANS HAND! THAT'S A NONO #guycode
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 WAKA THRU THE CAR SPEAKERS JUST RIDING
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] MOVIE FLO
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]_xoxo: Turnt”⬇
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: I see @JaValeMcGee34 and he is so fine. *sigh* Hollywood livin.”Y THANK U HONEY SHNOOKUMZ
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] BABY GIRL U HAVE NO SWAG IN THEM FLATS
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: Justin Timberlake is borderline genius lets be honest”TRU
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: I wanna go out & partaaayy!!! Hmmm let's see”STAY IN THE HOUSE AND READ A BOOK
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: Gotta Cater to keep him!”U KNO HOW TO MAKE NECK BONES?
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]_posas: Driving around with mommy earlier today 💕🐶 My lily girl http://t.co/GMhxSRPIZO”THE SKIRT THO
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] https://t.co/wg2KgExwmu 500 TO JUMP IN
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] CUTTING A BASKETBALL IN HALF AND COMES OUT A WATERMELON... Is THAT RACIST?
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcgee34 TURN UP https://t.co/Y4I9spJRMb
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: Today is Morgan Freeman's 76th Birthday! http://t.co/BgQTphvtzu”WAY MORE IMPORTANT THEN @NickSwagyPYoung 's
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] PING PONG IT IS http://t.co/lZhgQmrdnd
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: @JaValeMcGee34 man what is "IDPHUQ"? Lol” I DON'T F***
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 PRAYERS GO OUT TO MOOKIE
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: [email protected]: RT @JaValeMcGee34 @DontHa8Pargo SAME MY G” what's going on out here?”TOXIC BUT IDPHUQ WIT DAY PARTIES
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: Let me smang it girl.”SMASH AND BANG… I WISH IT WAS A EMOTICON FOR THE DANCE
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected] THIS PERSON BELOW ME IS THE WORK¡ ⬇
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]: San Antonio loves their Spurs #GoSpursGo • http://t.co/XuTJNH5fbf”U NEXT
4 years ago Permalink



JaVale McGee - RT @JaValeMcGee34 @DontHa8Pargo SAME MY G
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]_Mamii: Deactivating my twitter finally when i get back 2 my comp”THANK GOD… OH I MEAN [nooooo don't do it]
4 years ago Permalink



JaVale McGee - [email protected]_: @JaValeMcGee34 not nice lol. Good thing I have another to stick in there 😊”UH OH DEJA VU
4 years ago Permalink







Teammates

Josh Howard
Rashard Lewis
Mike James
JaVale McGee
John Wall
Andray Blatche
Trevor Booker
Cartier Martin
Hamady Ndiaye


Teams

Eastern Conference
Atlantic
Boston Celtics
New Jersey Nets
New York Knicks
Philadelphia 76ers
Toronto Raptors

Central
Chicago Bulls
Cleveland Cavaliers
Detroit Pistons
Indiana Pacers
Milwaukee Bucks

Southeast
Atlanta Hawks
Charlotte Bobcats
Miami Heat
Orlando Magic
Washington Wizards

Western Conference
Northwest
Denver Nuggets
Minnesota Timberwolves
Portland Trail Blazers
Oklahoma City Thunder
Utah Jazz

Pacific
Golden State Warriors
Los Angeles Clippers
Los Angeles Lakers
Phoenix Suns
Sacramento Kings

Southwest
Dallas Mavericks
Houston Rockets
Memphis Grizzlies
New Orleans Hornets
San Antonio Spurs

Players On Twitter


Contact Us      © 2011 TweetHoop.com